Pravilnik poslovanja

AKCIJA – ugodnejši nakupi

Akcija lesenih luči Rwood by Ziga trajajo od 1.2.2024 do preklica.

Brezskrben nakup

Zamenjava ali vračilo izdelka

Če so vam naročeni izdelki ne ustrezajo, jih brez skrbi lahko zamenjate, vendar izdelek ne sme biti uporabljen.
Copate ter druge manjše izdelke lahko pošljete v kuverti. Ženske in moške copate, lesene izdelke in druge
večje izdelke pa v trši embalaži, da bodo izdelki primerno zaščiteni.

V paket priložite list papirja s podatki:

  • vaše ime, priimek in naslov,
  • vaše želje za menjavo (npr. za večjo ali manjšo številko).
  • Izdelek pošljite v primerni embalaži na naš naslov:
    Trgovina Petra, Dobja vas 1262390 Ravne na Koroškem

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije, se vračilo višine stroška vrne na vaš bančni račun. Zato
je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniki Pošte Slovenije in
sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot priporočeno pismo, izdelke težje od 2 kg, pa pošljite kot paket. Na ta
način vam bomo vrnili tudi stroške vračila.
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.

Vse dodatne informacije lahko preberete tudi v splošnih pogojih poslovanja ali nas kontaktirate
na [email protected]

V kolikor želite vračilo kupnine, prosim pripišite tudi bančni račun in naslovnika računa, kamor želite prejeti
vrnjeno kupnino. Priložite tudi račun, ki ste ga prijeli ob nakupu.

Načini plačila

Vam najustreznejši način plačila izberete v postopku nakupa blaga. Pri pošiljki preko dostavne službe se
račun nahaja v vrečki na zunanji strani pošiljke, kjer je vstavljen list z naslovnikom.

Plačilo po povzetju
Naročeno blago plačate z gotovino ob prevzemu pošiljke.

Plačilo po predračunu
Naročeno blago plačate v svoji spletni banki ali s položnico (UPN) na katerikoli pošti ali banki.

Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o prejemu naročila, ki velja kot predračun.
Vsebuje vse potrebne podatke za izvedbo plačila.

Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).

Podatki za izvedbo plačila:

Koda namena:

Namen:

IBAN:

BIC banke prejemnika:

Sklic:

Prejemnik:

WEBI

Spletni nakup

SI56 0400 0027 7059 586

KBMASI2X

SI99

Trgovina Petra, PE: Dobja vas 126, 2390 Ravne na Koroškem

Ali lahko plačam tudi s kreditno kartico?

Seveda. Plačilo s plačilno kartico Maestro, VISA in Mastercard, America Expres, Diner, Karanta


Ali je možen osebni prevzem naročenih izdelkov?

Seveda. Ob osebnem prevzemu naročenega blaga v naši prodajalni Trgovina Petra, Dobja vas 126, 2390 Ravne na Koroškem, lahko plačate z gotovino.


Oddal/a sem naročilo, a nisem prejel/a potrditvenega maila?

Pri izpolnjevanju naročila morate biti previdni, da pravilno napišete svoj elektronski naslov. Če maila tudi tam
ni, nas obvestite na golmajer.petramail.com.

Po nakupu

Kako dolgo traja dostava naročenih izdelkov?

Naročene izdelke oddamo v dostavo praviloma še isti dan, če je izdelek na zalogi. Če izdelek ni na zalogi, ga
izdelamo v času, ki je zapisan ob posameznem izdelku in ga isti dan oddamo v dostavo. Čas dostave je nato
odvisen od Pošte Slovenije, praviloma paket dostavijo v 1-5 delovnih dneh.


Pred tednom dni sem naročil/a izdelke, vendar jih še nisem prejel/a?
Nemudoma nas obvestite pisno na golmajer.petramail.com. Lahko nas tudi pokličete na 040 226 189 preverili
bomo, kje se je zapletlo.

Naročil/a sem izdelek, ki mi ne ustreza. Ali je možna menjava?

Zamenjava je vsekakor možna, vendar izdelek ne sme biti uporabljen. Izdelek pošljite v primerni embalaži na
naš naslov:
Trgovina Petra
Dobja vas 126
2390 Ravne na Koroškem

V paket priložite list papirja s podatki:

  • vaše ime, priimek in naslov;
  • vaše želje za menjavo (npr. za večjo ali manjšo številko);
  • vaš mobilni telefon, kamor vas bomo obvestili o sprejemni številki paketa.

Izdelek bi rada vrnil/a, ker mi ni všeč. Kakšen je postopek vračila kupnine in izdelka?

Izdelek lahko vrnete v 15-ih dneh od dneva nakupa. Pošljite ga v primerni embalaži na naš naslov:
Trgovina Petra
Dobja vas 126
2390 Ravne na Koroškem

Denar bomo nakazali najkasneje v 15-ih dneh od prejema paketa na naš naslov, v večini primerov pa že v roku
2-3 delovnih dni. Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.


Kako naj vzdržujem usnjene copate? Kaj pa zimske copate, kjer je še naravno krzno?

Oboje lahko brez težav obrišete z vlažno krpo. Če so bolj umazani, jih lahko nežno očistite tudi tako, da na
nežno gobico dodate zelo nežen in razredčen detergent in mlačno vodo. S tem res nežno in previdno očistite.

Krzno v zimskih copatih je še bolj občutljivo kot naravno usnje. Tudi krzno lahko nežno očistite na prej omenjen
način. Usnje po takšnem čiščenju malce otrdi, zato ga lahko osvežite s kremo za roke.


Lahko usnjene copate/krznene copate perem v pralnem stroju?

Nikakor. V pralnem stroju jih ne smete prati, saj so izdelani iz naravnega usnja.


Kaj naredim, če se copati strgajo/poškodujejo?

Usnje je naravni material s svojimi značilnostmi na katere ne moremo vplivati v vseh pogledih. Zato se vaš
nakup za nas ne konča s plačilom, ampak smo vam na razpolago tudi po nakupu oziroma, ko boste izdelek že
uporabljali.

Če imate kakršnokoli vprašanje, če je prišlo do kakšne napake na izdelku z naše ali vaše strani ali se vam zdi,
da se je izdelek prehitro obrabil/uničil? Kontaktirajte nas, da odkrijemo, kje je prišlo do napake in poiščemo
ustrezno rešitev. Kvaliteta izdelka in zadovoljstvo naših dragocenih strank, nam resnično veliko pomeni.

Stroški dostave

stroški dostave odvisni od teže naročenih izdelkov in izbranega načina plačila.

TežaCena
(plačilo po povzetju in ostala plačila)
vse4 €

Cena za dostavo v tujino, se določi avtomatsko glede na izbrano državo, v katero želite prejeti paket.

Čas dostave

Naročeno blago oddamo v dostavo v roku, ki je zapisan pri posameznem izdelku, po prejetju naročila in plačila.
Naročila oddana do 12.00 ure, se štejejo, da so oddane v istem delovnem dnevu. Dostavo v našem imenu
opravlja Pošta Slovenije. Ko je blago odpremljeno, s kratkim SMS na vaš mobilni telefon, če ste ga vpisali.

Za izdelke, ki zahtevajo daljši čas izdelave se čas dostave podaljša za predviden rok izdelave, ki je
naveden pri vsakem izdelku, ki v tistem trenutku ni na zalogi. V primeru daljšega zamika dostave vas bomo o
tem obvestili telefonsko ali preko elektronske pošte.

V primeru naročila več izdelkov z različnimi statusi zaloge in dobavnimi roki, bomo naročilo izvršili takrat, ko
bodo na zalogi vsi naročeni izdelki.

V primeru zamude pri dobavi enega ali več izdelkov iz naročila, vam bomo te izdelke poslali naknadno, izdelke
iz zaloge pa takoj. V tem primeru prevzamemo stroške dvojnega pošiljanja.

Pošiljke, poslane v tujino, bomo oddali v dostavo pod redno dostavo in ne prednostno.

Osebni prevzem

Naročeno blago lahko tudi osebno prevzamete na naslovu Trgovina Petra, Dobja vas 126, 2390 Ravne na
Koroškem. Kdaj bo blago pripravljeno, vas bomo obvestili preko elektronskega sporočila ali vaše kontaktne
telefonske številke.

Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu
bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki
bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti
podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec obvesti po
navadni pošti ali elektronski pošti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo
izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali
zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Med takšne izdelke spadajo copati izdelani z motivom,
imenom, po naročilu zožani ali razširjeni, po dogovoru z dodatno gumo ali zamenjanim podplatom
druge surovine in podobno.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno,
izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije ali stvarne napake, se vračilo višine stroška vrne na vaš
bančni račun Zato je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniki
Pošte Slovenije in sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot blagovno pismo, izdelke težje od 2 kg, pa pošljite
kot paket. Na ta način vam bomo vrnili tudi stroške vračila.
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus
blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od
navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne
vrnejo (vrne se vplačan znesek), razen v primeru, če je bil koriščen darilni bon; ta se upošteva kot plačilno
sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne uporabniku, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila
o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja
evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun ali
stornacijo oz. vračilom na plačilno kartico, če je bilo plačilo izvedeno s plačilno kartico. Vračilo plačila v
gotovini ni mogoče
!

Prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najpozneje v roku 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno
odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi
potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka
enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo
določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka
Kdaj ima izdelek lastnosti stvarne napake:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem
roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Obvestilo
naj kupec pošlje pisno na naslov Brodi, Marko Brodar s.p., Za Mošenikom 9, 4290 Tržič. Kupec mora omogočiti.
Izdelek za pregled se prav tako pošlje oz. dostavi na naš naslov.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov

  • Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake
    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
    Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih
odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo
pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od
pogodbe
v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za
potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.

Vračilo blaga zaradi neskladnosti blaga

Kdaj ima izdelek lastnosti neskladnosti blaga:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z navedbami na samem artiklu.

Kako se neskladnosti blaga uveljavi?

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnosti blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih od
dobave blaga.

V kolikor gre za neskladnost blaga ( po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje.

Prodajalec v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga. Potrošnik
neskladnost natančno opiše. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri prodajalcu osebno na naslovu:
Trgovina Petra, PE: Dobja vas 126, 2390 Ravne na Koroškem

Pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu
omogoči, da blago pregleda.

Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša
za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega
roka.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji upravičen
da:
– zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska:

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji upravičen do:

  • Odpravo napake
  • Znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Vračilo blaga za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.

Splošni pogoji poslovanja

Ponudnik

Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in že vsebujejo DDV (9,5% ali 22%), razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob
posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.
Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja
originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob
oddaji naročila.

Popusti, promocijske kode in podobno se ne seštevajo.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju,
  • plačilo po predračunu,
  • plačilo s plačilno kartico Maestro, VISA in Mastercard, American Expres
  • plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu.

Pogodba
Kupoprodajna pogodba (naročilo) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na informacijskem sistemu na sedežu ponudnika
in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 9. in 16 uro.

Dostava
Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo. Ko je blago odpremljeno, vas o
tem obvestimo po elektronski pošti in s kratkim SMS na vaš mobilni telefon, če ste ga vpisali pri naročilu.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo,
če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.

Naročeno blago lahko tudi osebno prevzamete v naši trgovini Dobja vas 126, 2390 Ravne na Koroškem.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba
navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z
odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o
odstopu.

Vračilo blaga zaradi neskladnosti blaga

Kdaj ima izdelek neskladno blago:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z navedbami na samem artiklu.

Kako se neskladnost blaga uveljavi?

Potrošnik nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku dveh
mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Obvestilo naj kupec pošlje pisno na
naslov TRGOVINA PETRA, Dobja vas 126, 2390 Ravne na Koroškem. Potrpšnik mora omogočiti. Izdelek za pregled se prav tako pošlje oz.
dostavi na naš naslov.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

  • Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake
    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
    Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Kot upravitelj spletne TRGOVINA PETRA, Petra Golmajer s.p., v skladu z ZVOP-1 (Zakon o varstvu osebnih podatkov)
zavezuje, da bo spoštovala zasebnost uporabnikov in njihovih osebnih podatkov ne bo posredovala tretjim osebam brez
privolitve uporabnika. Uporabnik soglaša, da lahko spletno mesto TRGOVINA PETRA njegove podatke uporablja za potrebe
lastne analize, s čimer se uporabnik izrecno strinja. Uporabnik ni dolžan razkriti svoje identitete, razen če se sam odloči za
to. Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega
trženja.

Spletno mesto TRGOVINA PETRA se zavezuje k maksimalni skrbi za zasebnost vseh podatkov, kljub temu pa opozarja, da so
zlorabe možne. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
TRGOVINA PETRA za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, poštni naslov, kontaktni telefon, naslov
bivanja in naslove za dostavo in arhiv komunikacijo s TRGOVINO PETRA. 

Arhiviranje pogodbe

Sklenjena pogodba oz. kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e
naslov [email protected]

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi TRGOVINA PETRA, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških
sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja,
kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo
pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem
možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred
dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se
uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh.
Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na
spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo
naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne
tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za informacije v
mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez
predhodnega opozorila.

Shopping Cart